close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ההנהגה הצעירה: מדוע לא ייסעו גם בכירי צה"ל באוטובוסים?

מערכת שורשכז טבת, תשעב22/01/2012

ההנהגה הצעירה של האיחוד הלאומי תוקפת את תוכנית סגן הרמטכ"ל: "לא ייתכן שצה"ל מצד אחד יעודד גיוס וייחנך לתרומה משמעותית, ומצד שני יפגין זלזול בחייליו"

תגיות:

חברי ההנהגה הצעירה של האיחוד הלאומי תוקפים את תוכנית נווה לקיצוץ נסיעות חיילי החובה: "כצעירים שחלקם עומדים לפני גיוס וחלקם כבר השתחררו מצה"ל אנו מוחים בתוקף על הכוונה לפגוע דווקא בחיילים הצעירים.

"התוכנית להתייעלות כספי הצבא מבורכת, אולם אסור לפגוע בחיילים הצעירים. חיילי החובה הם האחרונים שיש לפגוע בהם. חיילים רבים חוזרים מהצבא הביתה ומעוניינים לצאת, לבלות ולפרוק את המתחים הרבים שנצברים במהלך ימי השבוע. האם הצבא מעוניין לראות בבוקר חיילים חסרי מוטיבציה? חיילים שבמקום לחשוב על תפקידם יחשבו האם כדאי להם לנסוע או להישאר כדי לא להשתמש בנסיעות הבודדות העומדות לרשותם?

"חיילי החובה מקבלים גם ככה משכורת זעומה ביותר. האם בצה"ל מעוניינים לגרום לחיילים להוצאות נוספות? "האם חיסכון של 25 מליון שקלים לצה"ל הוא חיסכון משמעותי כאשר תקציב הביטחון עומד על 35 מיליארד שקלים, חיסכון שמצדיק פגיעה כה קשה בחיילי החובה? האם מישהו מעוניין לראות חיילים רבים שבים לתפוס טרמפים ובכך מסכנים את חייהם ואת כל המדינה בחטיפת חייל מיותרת?" תוהים הצעירים.

עוד מוסיפים הצעירים: "נדמה כי בצה"ל החליטו לפגוע דווקא בשכבה החלשה ביותר של הצבא ולקצץ דווקא אצלה, בעוד החיסכון יהיה מזערי ביותר, במקום להתייעל בדרגים גבוהים יותר ולחסוך לצבא הרבה יותר".

"לא ייתכן שצה"ל מצד אחד יעודד גיוס וייחנך לתרומה משמעותית, ומצד שני יפגין זלזול כה עמוק בחייליו. אנו קוראים לצה"ל לגנוז את התוכנית ולמצוא את המקומות האמיתיים מהם ניתן לקצץ".

צעירי האיחוד הלאומי יפעלו בכל דרך כדי למנוע את הפגיעה בחיילי החובה: "אולי אם הבכירים ייאלצו בעצמם לנסוע באוטובוסים הם יבינו את הבעיה שבתוכניתם". מסיימים הצעירים בעוקצנות.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה